Tuki: +358 9 3158 9154
support@nhealth.fi
Eerikinkatu 3 B, 00100 Helsinki

chat and chatbot toiminnallisuudet

Viestitoiminnallisuudet mahdollistavat tiiviin asiakas/potilasyhteydenpidon, jota voidaan hyödyntää asiakaspalvelussa tai potilaskommunikaatiossa (vaikuttavuuden mittaus, hoidontarpeen arviointi, päivystys)

verkko/mobiili ajanvaraus

Modernin mobiiliajanvarauksen voi kytkeä lähes mihin tahansa potilastieto- tai ajanvarausjärjestelmään. Mobiiliajanvaraus tukee mm. varausvahvistuksia (SMS, email), peruutuksia sekä tarjoushintoja

tietoturvallinen etävastaanotto

Ratkaisu perustuu HIPAA&GDPR yhteensopivaan lyhyen latenssiajan videoyhteyteen. Toimii mobiililaitteissa ilman huolia palomuurimäärittelyistä ja muista etäyhteyksiin liittyvistä ongelmista

verkkokurssit ja sisällön myynti

Verkkokurssimateriaalien jakelu on olennainen osa palvelualustaa. Sisältöjä voi jaella ja myydä joustavasti, palvelu tukee myös korttimaksuja (kertamaksulliset ja kuukausimaksulliset)

Markkinoiden yksinkertaisin etävastaanotto

Alustaratkaisuiden lisäksi tarjoamme terveydenhuoltoalalle markkinoiden ylivoimaisesti helpoimman etävastaanottotyökalun.

Etävastaanoton voi ottaa käyttöön ilman erillistä sopimusta koekäytön 14pv ajaksi. Totea etävastaanoton helpppous, jonka jälkeen palvelu maksaa 69 euroa (alv 0%) kuukaudessa. Etävastaanotolla on jo satoja tyytyväisiä asiakkaita monissa eri terveydenalan haaroissa kuten päihdehuolto, psykoterapia sekä lääkärikeskukset

Ota yhteyttä

Myyntiin ja esittelyihin liittyvissä asioissa, ole yhteydessä:

Akseli Olin, Asiakkuusjohtaja
akseli.olin@nhealth.fi
+358 40 418 8276